Objave
Prvi Think Tank o budućnosti koprodukcijskih marketa održan tokom CineLink Industry Days
Kakva je budućnost koprodukcijskih marketa? Kako ih osmisliti da na najbolji mogući način zadovolje potrebe industrije? To su pitanja koja će biti razmatrana na nizu dešavanja koja će se organizirati na važnim marketima tokom cijele godine – a prvi od njih održan je jučer u Sarajevu.
Think Tank je inicijativa CineLink Industry Days, kao i ConeMart Međunarodnog filmskog festivala u Rotterdamu, Holand Film Meetinga i Marché du Film, Next Pavilion, gdje će se održati zadnje sesije i publici predstaviti konačni rezultati.
U prvom susretu Think Tanka učestvovalo je 30 posebno pozvanih iskusnih tržišnih aktera – producenata, agenata prodaje i festivalskih predstavnika – koji su u grupama, nakon obraćanja dva uvodničara za svakim stolom, razgovarali o formatu koprodukcijskih marketa, njihovoj relevantnosti za industriju i njihovim rezultatima.
Amra Bakšić Čamo, voditeljica Cinelinka:
– Koprodukcija je model koji vlada svijetom art-housea zadnjih 20 godina, a format marketa je ostao manje-više isti. U međuvremenu, sve oko nas se mijenja. Smatramo da je istovremeno uzbudljivo i neophodno sagledati šta to mi radimo, šta nam sprema budućnost, i kako da na najbolji način prilagodimo svoj pristup da bi odgovorili potrebama industrije. Želimo se pozabaviti velikim pitanjima, kao i onim vrlo praktičnim – od funkcioniranja koprodukcijskih marketa do formata susreta – sve je to važno.
– Ne postoji samo jedan odgovor ili neki novi model – i to je dobro, pošto to i nije ono što tražimo. Umjesto toga, nadamo se da će se razgovarati o više mogućih puteva, razmijeniti različite perspektive, i ponuditi brojna rješenja. Think Tank je imao odličan početak s intenzivnim i kreativnim diskusijama među kolegama iz industrije, čiji nastavak s nestrpljenjem očekujemo tokom cijele godine.