Navigacija

Objave

Posebna bočica Coca-Cole za 22. izdanje Sarajevo Film Festivala

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Sarajevo Film Festival predstavili su danas, ispred Narodnog pozorišta u Sarajevu, specijalnu, limitiranu seriju aluminijske bočice, posvećene Festivalu i neodoljivom osjećaju koji povezuje Coca-Colu i SFF.

Dizajnirana da slavi magiju koja spaja i traje već 20 godina, aluminijska bočica prikazuje crveni tepih i Narodno pozorište Sarajevo u svečarskoj, festivalskoj atmosferi. Bočica je poseban poklon Coca-Cole Sarajevo Film Festivalu, gradu Sarajevu i Bosni i Hercegovini u godini važnih jubileja – dvadesete godišnjice partnerstva sa SFF-om i četrdesete godišnjice poslovanja kompanije u Bosni i Hercegovini. Omiljeni napitak u ovom limitiranom, svečanom, festivalskom aluminijskom pakovanju, dostupno je tokom trajanja Festivala u Sarajevu.

„Zadovoljstvo nam je doprinositi tradiciji stvaranja dobre slike Bosne i Hercegovine koju gradi Sarajevo Film Festival, više od dvije decenije. U to ime, u ime partnerstva koje smo uspostavili prije dvadeset godina, kao jedan od lidera u marketinškim inovacijama u svijetu, predstavljamo posebno izdanje alumijske bočice koje slavi ovo partnerstvo, kreativnost, umjetnost i Sarajevo Film Festival. Uvijek imamo u vidu koliko je SFF veoma važan za bosanskohercegovačku zajednicu a time i za Coca-Colu. Zahvaljujući ovoj saradnji, u mogućnosti smo doprinositi kvalitetu života i dobrobiti naše zajednice, da pomognemo filmsku scenu, posebno mlade filmske autore, i da promoviramo Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu kao važan filmski festivalski centar i neizostavnu destinaciju svake godine u augustu“, rekao je tokom predstavljanja Adnan Topić, komercijalni direktor i direktor franšize Coca-Cole.

Posebno dizajnirana Coca-Colina aluminijska bočica, kreirana je povodom dvije decenije saradnje Sarajevo Film Festivala i Coca-Cole. Kompanija Coca-Cola uložila je svoju prepoznatljivost po kreativnom pristupu kada je riječ o partnerstvima, te je za jubilarnu godišnjicu osmislila dizajn koji slavi ovaj važan jubilej.

„Počastvovani smo što imamo najjači svjetski brend uz Sarajevo Film Festival već dvadeset godina. Zahvaljujući tadašnjoj proaktivnosti Coca-Cole, uz nas su stali i drugi veliki brendovi što nam je omogućilo da osjetimo podršku i da nastavimo da ulažemo sve snage u ovaj projekat. Činjenica da je Coca-Cola prepoznala značaj SFF-a omogućila je da preraste iz filmske manifestacije u kulturnu i turističku atrakciju. Društveno odgovorno poslovanje kompanija je za nas od vitalnog značaja jer nam omogućava da pravimo velike stvari, da ugostimo najvažnija imena svjetske kinematografije i ta činjenica govori dovoljno o tome koliko smo učinili za ovaj grad, za mlade filmske stvaraoce i za Bosnu i Hercegovinu. Ova specijalna bočica Coca-Cole nam je neizmjerno draga jer će gosti Festivala imati priliku da ponesu jedan poseban suvenir“, rekao je g. Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.

Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u ovoj godini obilježava svoj veliki jubilej, četrdeset godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini. Kroz projekte podrške aktivnostima u zajednici i društveno odgovorno poslovanje, kompanija je posebnu pažnju posvetila osnaživanju Sarajevo Film Festivala. Studija o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Colinog Sistema u Bosni i Hercegovini u 2014. godini dokumentuje da je samo u periodu od 2010. do 2014. Coca-Cola godine u podršku organizaciji Sarajevo Film Festivala uložila vise od pola miliona konvertibilnih maraka.

Tokom proteklih 21 godinu, Sarajevo Film Festival se pozicionirao kao jedan od najvažnijih festivala u jugoistočnoj Evropi, a samo 2014. privukao je više od 850 akreditiranih predstavnika medija iz 35 zemalja i više od 100.000 posjetilaca. Osim što pruža priliku za gledanje najnovijih filmova svjetske i regionalne produkcije, Festival omogućava bh. filmskim radnicima da se upoznaju sa industrijom, umreže te promoviraju svoj rad. Više od 100.000 posjetilaca, gostiju i turista odsjeda u Sarajevu za vrijeme Festivala, osiguravajući time prihode bh privredi, prvenstveno sektoru turizma.

Dodijeljena nagrada „Sajma istinitih priča” Sarajevo Film Festivala
Film „Tok“ dobitnik Nagrade publike Mreže festivala Jadranske regije, Jovanu Marjanoviću Specijalna nagrada FAF-a
Mladi biraju dobitnika Nagrade mlade publike Evropske filmske akademije
Prijavi se za sudjelovanje u programu Mreže filmofila Jadranske regije
„Dan filma za mladu publiku“ u kinu Meeting Point